قالب ارواح برای وبلاگ

قالب زیبای ارواح برای سیستم های وبلاگدهی مختلف ، قالب بهینه و کدنویسی استانداردی دارد ، امیدوارم از قالب لذت ببرید در صورت هرگونه مشکل احتمالی در قالب حتما ما را مطلع نمایید .

دانلود از لینک زیر

http://yas98.ir/1395/11/29/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88%D8%AD%D8%B4%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/

 

قالب فوق برای سیستم های وبلاگدهی : بلاگفا ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ ، رزبلاگ و سایت آریا تهیه شده است در صورتی که سیستم شما به غیر موارد فوق است اطلاع دهید تا قالب را برای شما رایگان ترجمه کنیم .

برای مشاهده قالب در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

قالب وحشت / قالب جن / قالب ترسناک
قالب وحشت / قالب جن / قالب ترسناک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترس احساسی معمولاً ناخوشایند اما طبیعی است که در واکنش به خطراتِ واقعی ایجاد می‌شود.

ترس را از اضطراب، که معمولاً بدون وجود تهدید خارجی رخ می‌دهد، باید جدا دانست. علاوه بر این ترس به رفتارهای خاصِّ فرار و اجتناب مربوط است، در حالی که اضطراب، ناشی از تهدیدهایی خواهد بود که مهارناپذیر و غیرقابل اجتناب تلقی می‌شوند. ترس معمولاً با درد ارتباط دارد. مثلاً کسی از ارتفاع می‌ترسد، چه، اگر در افتد آسیب جدی خواهد دید یا حتی خواهد مرد. بسیاری از نظریه‌پردازان، چون جان برودس واتسن و پال اکمن، پیش نهاده‌اند که ترس یکی از چند احساس بنیادین و فطری است (نظیر شادمانی و خشم). ترس از سازوکارهای بقا است و معمولاً در پاسخ به یک محرک منفی خاص روی می‌دهد.

قالب ارواح برای سیستم وبلاگدهی آریا

قالب ارواح برای سیستم وبلاگدهی بلاگفا

قالب ارواح برای سیستم وبلاگدهی میهن بلاگ

قالب ارواح برای سیستم وبلاگدهی پرشین بلاگ
قالب ارواح برای سیستم وبلاگدهی رزبلاگ

قالب ارواح برای وبلاگ

پاسخی بگذارید

بالا