افزونه قرار دادن بنر در پست های مطلب وردپرس

حتما تا به حال وب سایت هایی رو مشاهده کردید که در بین نوشته های اون ها تبلیغات وجود داره. این عمل، CTR بنرهای تبلیغاتی رو بالا میبره و باعث رضایت آگهی دهنده از سایت شما میشه. بسیاری از وبمسترها، بصورت دستی بنرهای تبلیغاتی رو در بین پست ها یا در میان مطالب قرار میدهند و این عمل بسیار وقت گیر هست؛ مخصوصا اگر در بازه های زمانی مجبور به تغییر بنرهای تبلیغاتی باشید. خوشبختانه وردپرس در اینجا هم به کمک ما اومده و کار رو برای ما راحت کرده.

در این نوشته از وردپرس نوت، قصد داریم تا به شما روش قراردادن تبلیغات در بین پست ها و در بین پاراگراف های مطالب سایت رو آموزش بدیم. وبسایت List25 با استفاده از همین آموزش تبلیغات رو به شیوه‌ی ذکر شده در سایتش قرار داده (ببینید)

 افزونه قرار دادن بنر در پست های مطلب وردپرس

 افزونه قرار دادن بنر در پست های مطلب

افزونه وردپرس Insert Post Ads

 

افزونه Insert Post Ads

با نصب و فعالسازی این افزونه، شما قادر خواهید بود تا در بین پست ها یا در پاراگراف مطالب تبلیغات قرار دهید. بعد از فعالسازی این افزونه، یک منو تحت عنوان Post Adverts به مجموعه منوهای وردپرس اضافه میشه و شما میتونید روی تبلیغات های قرارداده شده به این شیوه مدیریت کنید. با ورود به منوی Post Adverts و سپس Add New میتونید کد بنر تبلیغاتی رو بصورت HTML یا Java Script رو در باکس مربوطه قرار بدید و همچنین پاراگراف هایی که میخواهید در اونجا تبلیغات نمایش داده بشه رو انتخاب کنید.

 

insertpostads

سپس به منوی Post Adverts و سپس Setting مراجعه کنید تا بتونید مشخص کنید که در چه جایگاه هایی (نوشته، صفحه یا بخشی سفارشی از سایت) بنر تبلیغاتی نمایش داده بشود.

 

نمایش بنر تبلیغاتی با استفاده از کد

اگر نمیخواید برای نمایش بنر تبلیغاتی در بین پست ها و نوشته های سایت از این افزونه استفاده کنید، میتونید از کد زیر بصورت جایگزین استفاده کنید. برای این کار، کد زیر رو در فایل Function.php قرار بدهید و تغییرات رو ذخیره کنید.

 

در استفاده از این کد، برای نمایش بنر تبلیغاتی در بین پست ها، کافیه که تابع $ad_code رو ویرایش کنید و کد نمایش بنر رو بجای کلمه‌ی Ad code goes here قرار بدهید (خط 9). همچنین برای تغییر شماره پاراگراف برای نمایش بنر، Paragraph Number را در خط دوازدهم این کد تغییر بدهید. الان همه چیز آماده است.

امیدوارم که این آموزش بتونه شما رو در قراردادن هوشمندانه بنرهای تبلیغاتی در سایتتون یاری کنه و آگهی دهندگان از بازدهی سایت شما راضی باشند. سوالات خودتون در مورد هر مطلب از سایت بهترین ابزار را از طریق بخش نظرات از ما بپرسید و در اسرع وقت پاسخ سوال خودتون رو دریافت کنید.

 

 

صفحه این پلاگین

https://wordpress.org/support/view/plugin-reviews/insert-post-ads?rate=4#postform

 

همچنین می توانید از قسمت افزونه ها و سپس افزودن و سپس جستجو افزونه ها اسم افزونه  Insert Post Ads   را سرچ بزنید و از همانجا نصب کنید

پاسخی بگذارید

بالا