معرفی بازی فیفا

طبیعتا یکی از انتخاب‌های گیمرهای حرفه‌ای سری بازی‌های فیفا هستند. در سال‌های اخیر نسخه موبایلی این بازی نیز برای هواداران بازی‌های موبایلی روانه بازار شده‌است. فیفا موبایل (FIFA Mobile) نسخه موبایلی از فیفا (مجموعه بازی) است، یک بازی ویدیویی آنلاین است که در تاریخ ۱۱ اکتبر سال ۲۰۱۶ توسط شرکت الکترونیک آرتز یا همان ای ای اسپورتس (EA Sports) برای سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس و ویندوزفون شرکت مایکروسافت منتشر شده ‌است. این بازی از تاریخ عرضه به بعد هر سال پس از انتشار نسخه جدید فیفا، با یک بروزرسانی به نسخه جدید سال جدید فیفا بروز می‌شود. تا به حال بروز رسانی‌های فیفا موبایل شامل: فیفا موبایل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ و جام جهانی ۲۰۱۸ و فیفا ۱۹فیفا۲۰ بوده‌است.

این بازی در اصل نسخه بخش آلتیمیت تیم فیفا است که در آن بازیکن باید با ساخت تیم خودش به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان در دو دقیقه در موقعیت‌های مختلف بازی کند و گل بزند و پس از هر بازی، سکه‌ها و امتیازاتی دریافت می‌کند و با توجه به برد و باخت، رتبه اش در میان کاربران جابه‌جا می‌شود. در این بازی پک‌هایی وجود دارد که شامل پک بازیکنان، سکه و… می‌شود که بازیکنان در طول بازی آن‌ها را بدست می‌آورند.

این سبک از بازی یک سبک بازی ورزشی بوده که به صورت بازی ویدئویی تک نفره، بازی ویدئویی چند نفره قابل انجام است.

سکه‌های این بازی که اصطلاحا فیفا پوینت نام دارد، با عملکرد مناسب و خوب بدست می‌آید. شما برای آنکه پوینت‌های بیشتری دریافت کنید، بر روی بازی تمرکز کنید و مهارت‌های خود را افزایش بدهید. یک راهکار دیگر نیز برای افزایش پوینت‌های خود دارید. و آن خرید فیفاپوینت برای فیفا موبایل است. شما می‌توانید با خرید درون برنامه‌ای یا خرید بسته‌های متنوع که به روش‌های مختلف از جمله خرید بسته‌های مختلف موجود در سایت‌های مجاز، اقدام کنید.