تبلیغ در گوگل ادز تبلیغات در گوگل ادوردز با بهترین قیمت


تبلیغات در گوگل
ساخت اکانت در گوگل ادوردز کار چندان سختی نیست اما ایجاد ساختار اکانت، راه اندازی کمپین های موفق تبلیغاتی و انتخاب کلمات کلیدی مناسب نیاز به دانش و تخصص دارد. هزینه تبلیغات گوگل، در صورتی‌که به استفاده از این ابزار تسلط نداشته باشید می‌تواند بسیار گران تمام شود. برای صرفه جویی در هزینه ها و موفقیت در کمپین های ادوردز باید از متخصصان توانمند و با سابقه کمک بگیرید.

تبلیغات گوگل یا ادوردز چیست؟

گوگل ادوردز Google Adwords سیستم تبلیغاتی گوگل است که در این سیستم، تبلیغ کنندگان برای کلمه خاصی مبلغی را پرداخت می‌کنند تا سایت آنها برای آن کلمه کلیدی در صفحه نتایج گوگل به صورت یک تبلیغ قابل کلیک شدن به نمایش در بیاید.

گوگل از هر کلیکی که روی لینک های تبلیغاتی شما صورت گیرد درآمد کسب کرده و از وجه پرداختی شما آن مبلغ مشخص را کسر می‌کند. تبلیغات ادوردز بالای همه نتایج در صفحه نتایج گوگل نمایش داده می‌شود و می‌توان آن را به علامت AD در ابتدای آدرس سایت ها تشخیص داد.

تبلیغات کلیکی گوگل با وطن ادز

 

تبلیغات ادوردز علاوه بر سایت گوگل در بسیاری از سایت ها و حتی اپلیکیشن های موبایل که با این شبکه تبلیغاتی همکاری می‌کنند هم نمایش داده می‌شود.

آیا تبلیغات در گوگل تاثیر گذار است؟

تاثیرگذاری تبلیغات گوگل بر کسب و کار شما به عواملی همچون پیچیدگی کلمه کلیدی برای تبلیغات و ارتباط واقعی بین کلمه کلیدی و معاملات شرکت یا نهاد شما با آن کلمه بستگی دارد. گوگل ادوردز ممکن است برای شغل شما مفید باشد و یا خیر. تحقیقات نشان می‌دهد که تا زمانی که شما کسب و کار و تجارتی داشته باشید تبلیغات گوگل ادوردز برای کسب و کار شما مفید خواهد بود. البته این موضوع یک شرط مهم دارد و آن هم این است که پول خود را برای کلمات کلیدی بی ارتباط با کسب و کار خود هدر ندهید. متن لینک تبلیغاتی شما نیز باید کاربران را به کلیک روی تبلیغ تشویق کند.
مزايای تبليغات در گوگل چیست؟

روزانه صدها میلیون ها نفر از گوگل برای جستجو استفاده می‌کنند. آگهی تبلیغاتی شما در هر نقطه از جهان که بخواهید دیده می‌شود (به عنوان مثال فقط کاربرانی که در ایران زندگی می‌کنند و کلمه “دانلود” را جستجو کرده اند، تبلیغ شما را ببینند.) فقط در صورت کلیک بر روی تبلیغ شما و ورود به سایت، از حساب شما پول کسر می‌شود (آنهم به مقدار خیلی ناچیز مثلا از حدود ¢10 تا حداکثر 50¢ ). می‌توانید آگهی خود را به زبان انگلیسی یا فارسی و یا هم‌زمان به هر دو زبان و در شکل های مختلف طراحی کنید تا توسط google.com نمایش داده شود. شما برای افرادی تبلیغ می‌کنید که به دنبال خرید کالا یا خدماتی هستند که شما ارائه می‌دهید. به همین دلیل بازدهی این نوع تبلیغات بسیار بیشتر از سایر روش های مرسوم است.
ارائه گزارشات تحلیلی و کاملا تخصصی از جانب گوگل

با توجه به این که توانسته ایم اجازه اجرای تبلیغات حرفه ای را از کمپانی گوگل دریافت کنیم و با آشنایی با آخرین تکنیک های گوگل،  قادر هستیم در کمترین زمان ممکن آگهی شما را به نحو احسن با پایین ترین قیمت اجرا کنیم سابقه فعالیت های ما در اروپا، امارات متحده عربی و ایران می‌تواند گواه این مطلب باشد. مهم نیست بودجه تبلیغاتی شما چه مقدار است شما می‌توانید تبلیغات خود را در صفحات گوگل بدون هیچ هزینه ای نمایش دهید و فقط زمانی هزینه ای  بپردازید که مشتری و بیننده وارد وب سایت شما شود.
هزینه تبلیغ در گوگل ادز چگونه محاسبه می شود؟

نحوه درج تبلیغ در سیستم گوگل ادز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شخصی که مسئول قرار دادن تبلیغ در سیستم ppc گوگل است، باید بتواند کلمه کلیدی مناسب را تشخیص دهد، نحوه تبلیغ بر روی آن ها را مشخص کند، تبلیغ نویسی بلد باشد و بتواند تیتر و توضیحات جذاب برای تبلیغ بنویسد. نحوه قیمت گذاری در گوگل ادز، بر اساس ضرب قیمت و نمره کیفیت آن است. در واقع قیمتی که سایت های مختلف برای تبلیغ یک کلمه کلیدی به گوگل پرداخت می کنند، می تواند تا 10 برابر متفاوت باشد. این تفاوت بر اساس نمره کیفیتی است که سایت های فوق به دست می آورند. بنابراین اگر شما بتوانید نمره کیفیت تبلیغ خود را افزایش دهید، در واقع توانسته اید با هزینه ای بسیار کمتر از رقبا در جایگاه مناسبتری قرار بگیرید.
عوامل موثر در تعرفه تبلیغات در گوگل

عوامل زیادی بر روی هزینه تبلیغات در گوگل تاثیر می‌گذارند. از جمله این عوامل می‌توان به میزان رقابت برای کلمه کلیدی، تعداد رقبایی که برای همان کلمه تبلیغات تهیه کرده اند، هزینه ای که رقبا بابت هر کلیک به گوگل می‌دهند، میزان ارتباط محتوای سایت شما با کلمه کلیدی، میزان کلیک دریافتی از گوگل بر اساس تعداد کاربرانی که در معرض تبلیغ قرار داشته اند یا CTR اشاره کرد.
آموزش تبلیغات در گوگل

گوگل در سایت https://support.google.com/adwords/ یک آموزش کامل برای نحوه استفاده از گوگل ادوردز قرار داده است. برای شروع کار ابتدا باید اکانت خود را در گوگل ادوردز ایجاد کنید. برای این منظور باید به آدرس https://adwords.google.com/home/ مراجعه کنید. در اینجا شما می‌توانید آدرس سایت خود را تعیین کرده و کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود را در ابزار Google keyword planner بیابید. برای هر کلیک مبلغی را تعیین کرده و میزان بودجه خود را نیز انتخاب کنید.
گوگل Auction چیست و بازه زمانی اجرای آن چگونه تعیین می شود؟

هر بار که کاربری کلمه ای را در گوگل جستجو می‌کند، گوگل سایت هایی را که برای آن کلمه کلیدی تبلیغات داده اند را بررسی کرده و سایت های نامرتبط را حذف می‌کند. مثلاً سایت هایی که برای یک منطقه جغرافیایی دیگر هستند در این گام حذف خواهند شد. در گام بعد گوگل از میان سایت ها آنهایی را که بالاترین امتیاز را دارند را به ترتیب از بالا به پایین لیست می‌کند. گوگل auction میلیاردها بار در یک ماه اجرا می‌شود. نتیجه کار این ابزار آن است که مخاطبان کالا و خدمات شما می‌توانند سایت شما را در لیست نتایج گوگل مشاهده کنند. گوگل auction جایگاه سایت شما در صفحه نتایج جستجو و تعداد دفعات نمایش لینک تبلیغاتی شما در صفحه نتایج جستجو را مشخص می‌کنند. برای آنکه در لیست نتایج گوگل قرار بگیرید باید محتوای صفحه شما با کلمه کلیدی مد نظر هماهنگ باشد. هر چه محتوای شما با کلمه کلیدی مد نظر کاربر مرتبط تر باشد احتمال آنکه در صفحه نمایش نتایج جستجوی گوگل باشید، بیشتر خواهد شد.
پرداخت هزینه بابت هر کلیک و تعیین حداکثر بودجه روزانه

در بازاریابی، شما اهداف گوناگونی از تبلیغات دارید. یک باشگاه ورزشی انتظار دارد که مخاطبان سایتش بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنند و یک سایت انتشار ویدئو انتظار دارد که تعداد ویدئوی بیشتری بر روی سایتش تماشا شود. در تبلیغات گوگل، هدف شما دریافت کلیک بیشتر برای سایت و صفحه مورد نظرتان است. رتبه شما هنگامی که در کلمه کلیدی مد نظر رقیب دیگری هم داشته باشید به این صورت است که گوگل یک امتیاز Quality Score به سایت های تبلیغاتی داده و هر سایتی که بیشترین امتیاز را کسب کند رتبه اول از آن اوست. همانطور که از نام این امتیاز مشخص است، ارتباط مستقیمی با کیفیت محتوا دارد. در واقع امتیاز Quality Score بر اساس دو عامل نرخ کلیک تبلیغات و میزان ارتباط محتوای سایت شما با کلمه کلیدی تبلیغ شده است. به خاطر داشته باشید که هرچه امتیاز شما بیشتر باشد شما هزینه کمتری بابت هر کلیک پرداخت خواهید کرد و این امر به شما کمک می‌کند که کیفیت محتوای خود را بالا برده و هم‌زمان با هزینه کمتری محتوای خود را بازاریابی کنید. تبلیغات با کلمات کلیدی نامرتبط با فعالیت سایت به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

 

تبلیغات گوگل ادوردز

نقش کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل چقدر است؟

کلمات کلیدی عباراتی هستند که شما قصد دارید برای آنها تبلیغ کنید و انتظار دارید که کاربرانی که با آن کلمات کلیدی وارد سایت شما می‌شوند با سایت شما تعامل داشته و به خریدار کالا و خدمات شما تبدیل شوند. فرض کنید که شما قصد دارید که به صورت آنلاین کفش بفروشید. برای این منظور از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده می‌کنید. شما برای آنکه بتوانید مخاطب را جذب کنید ممکن است از کلمات کلیدی «کفش کتانی نایک» و یا «کفش ورزشی نایک» و یا «کفش ورزشی آدیداس» و … استفاده کنید. شما برای انتخاب کلمات کلیدی در تبلیغات کلیکی گوگل می‌توانید از ابزار گوگل Planner استفاده کنید. این ابزار رایگان است و به شما نشان می‌دهد که کدام کلمات کلیدی در صنعت مد نظرتان ارزش سرمایه گذاری دارند.
CPC چیست و چگونه کار می کند؟

CPC مخفف cost per click که در فارسی به صورت هزینه هر کلیک ترجمه می‌شود است. در این روش هر بار که کاربری روی لینک تبلیغاتی شما کلیکی می‌کند هزینه ای از حساب شما نزد گوگل کسر خواهد شد. شما برای آنکه کلیک مخاطبان را دریافت کنید باید با رقبای دیگر به رقابت بپردازید. هر سایتی که برای یک کلمه کلیدی در حال رقابت، بیشترین کلیک کاربر را دریافت کند، کمترین هزینه را بابت هر کلیک به گوگل خواهد پرداخت.
بهینه سازی سایت و تبلیغات گوگل ادوردز

رعایت اصول سئو و به عبارتی تولید محتوایی که براستی مخاطب نهایی خواهان آن باشد بر هزینه شما در گوگل ادوردز تاثیر می‌گذارد. شما با  به کارگیری اصول سئو در تولید محتوای خود چنیدن مزیت خواهید داشت. اول آن که احتمال نمایش سایت شما در رتبه اول بیشتر از رقبا خواهد بود. دوم آنکه هزینه ای که بابت هر کلیک می‌پردازید کمتر خواهد بود. سوم اینکه شما با این روش می‌توانید براحتی به صورت طبیعی نیز در گوگل رتبه پیدا کنید و نیاز به هزینه کردن تبلیغات گوگلی، برای شما کمرنگ تر خواهد شد.
نمایش تبلیغات در شبکه نمایش گوگل GDN

تبلیغات گوگل ادوردز تنها محدود به صفحه نمایش نتایج جستجو نیست. شبکه عظیمی از سایت ها به گوگل امکان نمایش تبلیغات را می‌دهند. درآمد ناشی از این تبلیغات برای گوگل و سایت میزبان بسیار قابل ملاحظه است. با توجه به اینکه گوگل تنها تبلیغات مرتبط را در سایت شما به نمایش می‌گذارد، مخاطبان شما براحتی با لینک های تبلیغاتی ارتباط برقرار کرده و تجربه کاربری مثبتی را رقم خواهند زد.
ابزار Conversion Optimizer در گوگل ادوردز چگونه کار می کند؟

هدف نهایی شما از تبلیغات تبدیل مخاطب به خریدار یا مخاطب وفادار است. در Conversion Optimizer هدف افزایش تعداد تعامل کاربران با سایت است که به آن CPA – Cost per Action گفته می‌شود و شما در ازاء کاربرانی که با سایت تعامل دارند به گوگل هزینه پرداخت می‌کنید.
گزارش گیری از گوگل ادوردز

تبلیغات و بازاریابی ارتباط مستقیمی با گزارش گیری از روند فعلی بازاریابی دارد. بدون اخذ و بررسی گزارشات بازار شما نمی‌توانید میان کانال های بازاریابی سالم و مشکل دار تفاوت قائل شده و مشکلات کانال های بازاریابی را حل کنید.

در گوگل ادوردز نیز دقیقاً به همین صورت است و نداشتن یک گزارش از عملکرد کلمات کلیدی باعث می‌شود که ندانید کدام کلمات کلیدی بیشترین فروش در سایت شما را رقم می‌زنند. شما می‌توانید علاوه بر گزارشات موجود در پنل گوگل ادرودز،  اکانت گوگل ادوردز را به گوگل آنالیتیکس متصل کنید. اتصال آنالیتیکس و ادوردز به دریافت گزارش های دقیق تر و نتیجه گیری ساده تر کمک خواهد کرد. این گزارشات در سیاست گذاری دقیق تبلیغات گوگلی کمک بسیاری به شما خواهد کرد.
تبلیغات در گوگل یا سئو سایت؟

یک سایت به صورت هم‌زمان به هردوی این روش های تبلیغاتی نیاز دارد. هر روش تبلیغاتی یک کانال بازاریابی مستقل است که مخاطب خاص خود را دارد. این موضوع نه تنها در این جا بلکه در تبلیغات و بازاریابی آفلاین نیز صادق است. واقعیت این است که اگر شما محتوایی داشته باشید که قصد فروش کالا و خدمات به مخاطب را ندارد و تنها می‌خواهد مخاطب را با کالا و خدمات شما آشنا کند، سئو از تبلیغات گوگل موثرتر است و اگر شما کالا و خدماتی برای فروش داشته باشید تبلیغات گوگل بخصوص در ایام حراج های فصلی یک ضرورت است که می‌تواند فروش شما را چندین برابر کند.
تبلیغات گوگلی اصولاً برای فروش کالا و خدمات سفارش داده می‌شود و معمولاً در بازه های زمانی مشخصی از سال کاربران گوگل از آن استفاده می‌کنند. اما شما می‌توانید برای برندسازی نیز از این ابزار استفاده کرده و با ماندگاری در رتبه یک نام خود را در ذهن مخاطبان حک کنید. در تبلیغات گوگل شرکت هایی موفق خواهند شد که به درستی اهداف تجاری خود را اجرا کنند. هدف تیم طراحی سایت وطن ادز افزایش تعداد مشتریان شما و در نتیجه افزایش فروش و کاهش هزینه ها است.

بیشتر بخوانید: سئو یا ادوردز ؟ کدامیک برای کسب و کار شما بهتر است ؟

 

تبلیغات در گوگل یا سئو سایت

مزایای سفارش تبلیغات گوگل به وطن ادز چیست؟

قیمت تبلیغات گوگل ادوردز وطن ادز رقابتی تعیین می‌شود و برای مشتریان در مقایسه با نتایج، مقرون به صرفه خواهد بود.
مشتریان وطن ادز در زمینه ادوردز آموزش های لازم را دریافت خواهند کرد تا بتوانند به صورت مستمر از این خدمات استفاده کنند.
کمپین های ما در سریع ترین زمان ممکن طراحی و پیاده سازی می‌شوند، ما هیچ زمانی را هدر نمی‌دهیم.
خدمات مشاوره و اطلاع رسانی ما به شما کمک می‌کند در جریان آخرین تغییرات قرار بگیرید و بتوانید به بهترین شکل ممکن تصمیم‌گیری کنید.
با وجود تاثیرات کوتاه مدت تنها مشتریان واقعی از طریق این تبلیغات به وب سایت شما وارد می‌شوند و می‌توان انتظار داشت نتایج مطلوب تری هم حاصل شود.

خدمات وطن ادز در زمینه گوگل ادوردز چیست؟

وطن ادز خدمات جامعی در زمینه تبلیغات گوگلی دارد و با هدف افزایش مشتریان و بازدید سایت برای سایت ها تبلیغات ادوردز را انجام می‌دهد.
ساخت اکانت و انتقال وجه به گوگل برای همه کسب و کارها امکان پذیر نیست، بسیاری افراد هم که قادر به انتقال وجه و ساخت اکانت هستند در خصوص شیوه های تبلیغات موثر در گوگل ادز آگاهی کافی ندارند.

استفاده از خدمات وطن ادز در این خصوص می‌تواند به صرفه جویی در هزینه تبلیغات و ارائه هدفمند تبلیغات کمک کند. این شیوه از تبلیغات ارتباط مستقیم با کلمه کلیدی های انتخابی شما دارد و به سبب رقابتی که پیشنهاد قیمت در جریان است تنها افراد با تجربه و آگاه از اصول سئو می‌توانند به خوبی از آن استفاده کرده و به نتیجه مطلوب دست یابند.

متتخصصان ما بهترین کمپین های ممکن برای کسب و کار شما را طراحی و اجرا می‌کنند. افرادی که از انواع مختلف تبلیغات اینترنتی استفاده کرده اند و به نتیجه مطلوب نرسیده اند از طریق تبلیغات گوگلی می‌توانند رتبه خود را ارتقا دهند.

 

تماس با وطن ادز vatanads.com

هم اکنون با تیم فروش ما تماس بگیرید و تبلیغات ادوردز خود را آغاز کنید.

مشاوره رایگان تبلیغات گوگل وطن ادز 02188961702