دلایل نابودی سایت یا وبلاگ

بدون شک عوامل زیادی در از بین رفته یک سایت یا وبلاگ بعد از مدت ها فعالیت وجود دارد ، که ما در این پست به این موضوع می پردازیم

اموزش عوامل نابودی وبلاگ و سایت

بررسي عواملي که باعث سقوط موقعيت و رتبه يک سايت در موتور هاي جستجو مي شوند مي پردازيم.

1- تکرار بيش از اندازه کلمه هاي کليدي در صفحه. به اين کار Spam اسپم کردن مي گويند. اگر موتور جستجو گمان برد که سايت شما اسپم کرده است با آن برخورد خواهد کرد. يعني رتبه آن را کاهش خواهد داد.



2- مخفي کردن کلمات ، نوشته هاي بسيار کوچک و يا همرنگ با زمينه نيز از نظر موتور جستجو تقلب محسوب مي شود.



3- بسياري از روبوتها (موتورهاي جستجو) نميتوانند قابها (فريمها) را باز کنند. ترجيحا از آنها استفاده نکنيد. البته راههاي براي حل اين موضوع وجود دارد که در مباحث پيشرفته بررسي خواهيم کرد و ترفندهاي آن را خواهيم گفت.



4- گنجاندن کلمات بي ربط براي جذب بي رويه کاربران. اغلب موتورهاي جستجو قادر به درک مقوله و زمينه سايت شما هستند. اما برخي کاربران به گنجاندن کلمات بي ربط همچون واژه هاي قبيح و پورنو سعي در جذب کاربران دارند. شما اين اشتباه را نکنيد. خوب است بدانيد سايتهاي غير اخلاقي (پورنو) در موتورهاي جستجو رتبه يا Rank پايين دارند و اغلب از 5 ***** نميکند.

5- استفاده از صفحات آيينه اي . يعني صفحات تکراري با آدرس متفاوت و محتواي يکسان.



6- لينکهاي خروجي منتهي به اطلاعات بي ارزش . اين يعني اينکه به سايتهاي مرتبط لينک بدهيد و لينکهاي بي ربط يا شکسته و منسوخ را خذف کنيد.

7- خودداري از عضويت در مزرعه لينک يا سايتهاي متقلب ؛

8 – استفاده بیش از اندازه از مطالب کپی از سایت ها و وبلاگ های دیگر و درج نکردن منبع



تعريف : مزرعه لينک به گروهي از سايتها اطلاق ميشود که بي آنکه ارتباط مفهومي با هم داشته باشند دست به مبادله گستره لينک مي زنند تا محبوبيت خود را افزايش دهند. موتورهاي جستجو بويژه گوگل اگر پي ببرند که شما در اينگونه سايتها ( يا در همسايگي آنها ) قرار داريد ، بشدت با آن برخورد ميکنند. نتيجه آن هم افت شديد جايگاه شما در جستجو گر هاست.

منبع : irseo

پاسخی بگذارید

بالا