افزایش بازدید با شبکه های اجتماعی

برخلاف برخی ها که شبکه های اجتماعی را محدودیتی برای وبلاگ ها می دانند باید عرض کنم محدودیت نیست فرصت هست ، شبکه های اجتماعی فرصت خوبی میدند تا ما وبلاگ مون رو از طریق این شبکه های اجتماعی معرفی کنیم و بازدید کننده بیشتری به دست بیاریم .

مثلا چیکار کنیم : می تونیم هر پست یا هرز چند پست که میزاریم بیایم در شبکه های اجتماعی چند خطش رو بنویسیم و ما بقی رو لینک بدیم به پست تا هرکسی علاقه مند به موضوع بود از طرق وبلاگ ما کامل بخونه یا اینکه وبلاگ تون رو کامل از طریق شبکه های اجتماعی معرفی کنید و سپس از قسمت پروفایل لینک وبلاگ تون رو بزارید .

دوستان رو این توضیحات من بیشتر فکر و تمرکز کنید و من این قول رو میدم بازدید شما بیشتر بیشه در حالی که اکثر دوستان میگن از وقتی شبکه های اجتماعی بورس شدن وبلاگ نویسی و بازدید افت پیدا کرده من اصل این حرف رو رد نمی کنم ولی میگم طرز فکرمونو تغییر بدید و به دید فرصت نگاه کنیم .

همین حالا یه کانال تلگرام بزنید و هر پست که در وبلاگ میزارید چند خطشو در کانال بنویسید و ما بقی لینک بدید به صفحه مطلب در وبلاگ

راستی اینستاگرام هم فوق العاده تاثیر داره حتما رو اونم تمرکز کنید برای افزایش ممبر هم اگر برنامه ای داشتید از طریق سایت اینستاگرامی اقدام کنید .

برخی از شبکه های اجتماعی وطنی و خوب رو جهت فعالیت معرفی می کنم :

شبکه اجتماعی کلوب دات کام

شبکه اجتماعی فیس شاد

شبکه اجتماعی فیس نما

شبکه اجتماعی هم میهن

شبکه اجتماعی تبیان

شبکه اجتماعی ارد آپ

شبکه اجتماعی اسکیل ما

تاثیر شبکه های اجتماعی بر وبلاگ نویسی

افت بازدید وبلاگ ها باز رو بورس شدن شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی و فرصت برای وبلاگ نویسی

افزایش بازدید با شبکه های اجتماعی
افزایش بازدید وبلاگ با تبلیغ در شبکه های اجتماعی

پاسخی بگذارید

بالا