آموزش قرار دادن استاندارد کلمات کلیدی در سایت

در این پست به اموزش قرار گیری کلمات کلیدی در سایت یا وبلاگ شما می پردازیم

آموزش قرار دادن استاندارد کلمات کلیدی در سایت

قرار دادن استاندارد کلمات کلیدی در سایت

 مکانهای کلیدی برای قرار دادن کلمات کلیدی

 مکانهای کلیدی برای قرار دادن کلمات کلیدی
در این مقاله فرض می کنیم شما کلمه کلیدی سایت را انتخاب کردید. حال قصد داریم ۵ مکان را برای قرار دادن و استفاده از کلمات کلیدی معرفی کنیم که استفاده از آنها تاثیر بسیاری بر روی SERPs خواهد داشت.
کلمات کلیدی هدر سایت
عنوان – Title Tag
عنوان اولین مکانی است که موتورهای جستجو آن را بررسی می کنند,و لینک اصلی آن در نتایج جستجو نمایش داده می شود. لذا دقت داشته باشید تا عنوان وب سایت شما همواره شامل کلمات کلیدی وب سایت باشد.
توضیحات سایت – Meta Description
در قسمت هدر سایت متاتگ های زیادی وجود دارد که تنها موتورهای جستجو قادر به دیدن آن ها هستند.متاتگ توضیحات یکی از این متاتگ ها است.در جستجوهایی که انجام می دهید در زیر هر لینک بعضا توضیحاتی وجود دارد که در مورد سایت می باشد این همان تگ توضیحات است.موتورهای جستجو تنها به ۱۵۰ کلمه اول این توضیحات نگاه می کنند.لذا سعی کنید کلمات کلیدی خود را در این بخش از توضیحات وارد کنید.
کلمات کلیدی محتوا
تگ های هد – Headers and Sub Headers
پست های خود به شکل صحیح از تگ هد که در سایز های مختلفی هستند استفاده کنید و در این هدها از کلمات کلیدی خود به صورت طبیعی استفاده کنید.بسیار مهم است که کلمات کلیدی به شکل اسپم و تکراری در پست تکرار نشوند.
محتوای صفحه – Page Content
محتوای پست شما دلیل اصی وجود شما در لیست نتایج اولیه خواهد بود.لینکی که دیگران به شما خواهند داد یا نخواهند داد و تصویری که از سایت شما در ذهنشان خلق خواهد شد همگی بسته به محتوای پست شما دارد.
مهترین نکته ای که در نوشتن محتوا باید به آن دقت داشته باشید چگالی کلمات کلیدی است.قرار نیست محصول خود را به موتور جستجو بفروشید بلکه قرار است به کاربران خود بفروشید.قرار نیست موتورهای جستجو از مقاله شما استفاده ببرند بلکه این کاربران شما هستند که از مقالات شما بهره می گیرند.پس اگر بیش از حد و به شکل غیر طبیعی از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید هم موتور جستجو و هم کاربران خواهند فهمید که نیت اصلی شما نوشتن مقاله برای استفاده کاربران نبوده و لذا نتیجه خوبی برای شما دربر نخواهد داشت.بهتر از غلظت کلمات کلیدی خود را بین ۳ تا ۵ درصد حفظ کنید و از کلمات مترادف هم استفاده کنید.
متن لینک – Anchot Text
متن لینک ها بسیار اهمیت دارند که اصطلاحا به آن ها Anchor Text هم گفته می شود. این خیلی فرق دارد که لینکی که به شما داده می شود یا لینک داخلی که دارید به شکل”اینجا کلیک کنید” باشد و یا حاوی کلمات کلید و با مفهوم باشد.پس از کلمات کلیدی در لینک ها استفاده کنید چرا که مورد توجه موتورهای جستجو است و همچنین برای کاربران بهتر است که متن لینک مفهومی مرتبط داشته باشد.
——————————————–
منبع : این مقاله توسط مهران دهقانی برای سئوموز نوشته و ارسال شده است.

پاسخی بگذارید

بالا