آموزش ایجاد برگه جدید در وردپرس

در این پست با اموزش ایجاد برگه جدید در وردپرس در خدمت شما هستیم

صفجه برگه های وردپرس

آموزش ایجاد برگه وردپرس

برگه های وردرس

نحوه ایجاد برگه جدید در وردپرس

 

برگه های وردپرس صفحات ثابتی هستند که جدای از نوشته های عادی در سایت یا وبلاگ منتشر می شوند. نوشته های وردپرس حکم پست های یک وبلاگ را دارند که ممکن است هر روز بروز شوند، ولی برگه ها استفاده ای متفاوت تر دارند. به عنوان مثال اگر در جایی صفحه “درباره ما” را دیدید، این می تواند یک برگه باشد که به صورت ایستا و تقریباً ثابت است.

در وردپرس شما می توانید بی نهایت برگه بسازید و یا آنهایی که از قبل موجود است را ویرایش کنید. از برگه های وردپرس بیشتر برای صفحاتی مانند درباره ما، تماس با ما، و یا سرویس های ویژه سایت و یا وبلاگ استفاده می می شود و معمولاً پیوند صفحات در بالای تمامی صفحات سایت دیده می شود، ولی می تواند بسته به نوع قالب و قرار گرفتن کدهای آن، پیوند برگه ها در مکان های خاصی دیده شوند.

در پیشخوان وردپرس بروی برگه ها از فهرست سمت راست کلیک کنید، تا به صفحه ای که تمام برگه های وردپرس در آن لیست شده است، هدایت شوید. در همان اوایل که وردپرس را نصب می کنید، یک صفحه برای شما ساخته می شود که می توانید آن را حذف و یا همان را برای مقاصد خود ویرایش کنید.

صفجه برگه های وردپرس

صفجه مدیریت برگه های وردپرس

در بخش برگه های وردپرس در اصل، شما امکان مدیریت برگه هایتان را دارید. بروی عنوان هر برگه که کلیک کنید، به صفحه ویرایش آن هدایت می شوید، که در آن بخش می توانید بخش هایی را به برگه اضافه یا کم کنید. علاوه بر ویرایش پیشرفته هر برگه، زمانی که موس را بروی هر یک از برگه ها می برید، دستوراتی در زیر آن به نمایش در می آید که عبارتند از:

  • ویرایش سریع، برای ویرایش سریع برگه بدون باز شدن در صفحه جدید
  • زباله دان، برای حذف برگه
  • و نمایش، برای نمایش شکل و شمایل صفحه برای بازدیدکنندگان

در هر ردیف که نماینده یک برگه در وردپرس است، شما نام نویسنده، تعداد نظرات (در صورت باز بودن ارسال نظر برای آن) و تاریخ انتشار را مشاهده می کنید.

از جمله کارهای دسته جمعی که می توان بروی برگه انجام دارد، ویرایش و حذف دسته جمعی است که اول باید تیک هر برگه را زده، یعنی آن را انتخاب کنید، و از فهرست کشویی بالا یا پایین صفحه دستور مورد نظر را انتخاب کرده، و سپس بروی اجرا کلیک کنید.

همچنین از صافی و جستجو به صورت ترکیبی یا تکی برای یافتن یک نوشته خاص، در صورت وجود تعداد زیادی برگه می توان استفاده نمود. صافی با استفاده از تاریخ  انتشار انجام می شود. برای افزودن یک برگه جدید هم باید بروی دکمه افزودن برگه که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید. در مقاله بعدی در این مورد بیشتر توضیح خواهم داد.

در نهایت این یک نمای کلی و کامل از صفحه برگه های وردپرس بود که می توانستید آنها را مدیریت کرده و سایت خود را با آنها کارا تر نمایید.

 

پاسخی بگذارید

بالا