پیج رنگ چیست؟

در این پست توضیحاتی در مورد پیج رنگ و روش های مدیریت ان به شما آموزش داده می شود

پیج رنگ چیست

 کلمات کلیدی: پیج رنگ ، آموزش های پیج رنگ ، کار با پیج رنگ ، رتبه پیج رنگ چیست ، رتبه سایت چیست ، Pokemon coloring pages ، Ranking

دوستان عزیز برای مدیریت وقت شما ، این آموزش را ما به صورت  pdf برای شما آماده کرده ایم که امیدوارم مورد استفاده شما قرار گیرد

دانلود

این شاید نخستین سوالی باشد که به ذهن شما خطور کرده باشد.

Google Page Rank چیست؟

پیج رنک که به اختصارPR میگویند برای اولین بار در سال ۱۹۹۶میلادی توسط Sergey Brin ابداع گردید، پیج رنک نتیجه تجزیه و تحلیل لینکهای ورودی به یک سایت است، پیج رنک رتبه ای است که گوگل برای یک سایت بین اعداد ۰تا ۱۰در نظر میگیرد. هرقدر این عدد نزدیک به ۱۰باشد نشان دهنده اینست که این سایت لینکهای ورودی زیادی دارد و سایتهای زیادی به این سایت لینک داده اند.

Google Page Rank چگونه محاسبه میگردد؟

محاسبه پیج رنک توسط الگوریتم ها و فورمولهای بسیار پیشرفته صورت میگیرد، به صورت خلاصه میتوان گفت، هرقدر تعداد سایتهایی که به شما لینک داده باشند زیادتر باشد، به همان اندازه پیج رنک شما افزایش خواهد یافت. پیج رنک گوگل تقریبا بین هر ۳الی ۶ماه بروزرسانی میگردد.

چه لینکهای در محاسبهGoogle Page Rank محاسبه نمیگردد؟

لینکهایNofollow در محاسبه پیج رنک محاسبه نمیگردد. اگر شما سایتی را در وبسایت خود به صورت Nofollow لینک کنید، موتورهای جستجو آن لینک را میبینند ولی در محاسبه پیج رنک، سایت لینک شده هیچ امتیازی از سایت شما نخواهد گرفت و در نتیجه لینکهای نوفالو نمیتوانند پیج رنک یک سایت را افزایش دهند. همچنان توصیه میگردد هر زمانی که خواستید به یک سایت اسپم لینک دهید، یا به سایتی که از آن مطئمن نیستید حتما لینک را به صورت نوفالو بگذارید.

Google Page Rank بالا باعث میشود رتبه بالاتری در گوگل داشته باشیم؟

بسیار کم! همانطور که در بالا گفته شد پیج رنک بر اساس لینکهای ورودی محاسبه میگردد، اگر سایتی به سایت شما لینک بدهند مفهوم طبیعی آن اینست که سایت شما مفید است و مفهموم طبیعی زیاد بودن لینکهای ورودی این است که سایت شما یک سایت مفید است.

پیج رنک بالا نمیتواند ضامن رتبه بالای شما در گوگل شودتنها چیزی که میتواند ضامن رتبه بالای سایت شما در گوگل شود، محتوای جدید و مفید+ Authority ( میزان قدرت، محبوبیت و پیج رنک) است. پس از این جمله نتیجه گرفته میشود که پیج رنک بالا نشان دهنده میزان محبوبیت سایت است و یکی از مواردی است که Authority دامین شما را ارتقاء میبخشد.

به فکر افزایشPage Rank سایت خود باشیم؟

 اگر به این فکر هستید که با افزایش پیج رنک سایت خود، Authority دامین خود را افزایش دهید تا سایت شما در گوگل رتبه بالا داشته باشد، زیاد اشتباه فکر نکردید. ولی دقت داشته باشید که برای افزایش پیج رنک خود هیچگاه لینک نخرید، تبادل لینک کنید، در سایتهای  غیره مرتبط لینک خود را قرار دهید و یا لینکهای غیره طبیعی نگیریدبهترین راه اینست که شما محتوای بسیار مفید و جذاب در سایت خود قرار دهید تا کاربران از لینکهای سایت شما در وبلاگ و سایتها و یا شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری کنند تا به صورت طبیعی و عادی پیج رنک شما افزایش پیدا کند.

از کجاPage Rank خود را ببینیم؟

سایتهای زیادی برای نمایش پیج رنک وجود دارد که از آن جمله میتوان به http://www.behtarinabzar.ir/ اشاره نمود.

چه سایت هایی با ما لینک داده اند؟

برای مشاهده لیست سایتهایی که به شما لینک داده اند عبارت ذیل را در گوگل جستجو کنید: (link:yourdomain.com) به جای yourdomain.com سایت خود را جایگزین کنید.

نکته : با جستجو این عبارت تمامی لینکهای ورودی به سایت شما نمایش داده نمیشود، برای مشاهده لیست کامل سایتهایی که به شما لینک داده اند به حساب گوگل وبمستر خود بروید و به آدرس Google Webmaster tools -> Traffic -> Links to your site مراجعه کنید.

منبع : افغان سئو

بازدیدکنندگان گرامی برای افزایش پیج رنگ سایت وبلاگ خود با ما در تماس باشید

h.asghari102@yahoo.com

09156446977  asghari

 

پاسخی بگذارید

بالا