اهمیت کلمات کلیدی در وبلاگ یا سایت

در این پست با مطلب مفیدی با موضوع اهمیت کلمات کلیدی در وبلاگ نویسی با شما همراه هستیم

اهیمت کلمات کلیدی

هنگامی که تعداد مطالب وبلاگ شما زیاد می شوند، مخاطب برای دیدن دیگر مطالب شما دو راه دارد :

1 – استفاده از آرشیو زمانی = که البته ممکن است از بین انبوهی مطالب درج شده توسط شما، فقط بعضی از آن ها مد نظر وی باشد و یافتن آن مطالب در آرشیوهای گذشته کار سختی باشد

2 – استفاده از کلمات کلیدی = کلمات کلیدی سبب می شوند تا مخاطبان شما بتوانند با سهولت بیشتری به مطالب وبلاگتان دسترسی داشته باشند

فرض کنید وبلاگ شما شامل خاطرات، عکس های جالب، اخبار روز و مطالبی پیرامون موسیقی می باشد. کافی است تا هنگامی که پست شما حاوی عکس های جالب می باشد، در قسمت کلمات کلیدی واژه “عکس” را درج نمائید. در دفعات بعدی، این واژه و دیگر کلماتی که قبلا از آن ها به عنوان کلمه کلیدی استفاده کرده اید در زیر قسمت کلمات کلیدی برای شما نمایش داده می شوند و می توانید برای دفعات بعدی روی آن ها کلیک کنید تا اضافه شوند.

بدین ترتیب، هنگامی که فردی وارد وبلاگ شما می شود، با کلیک بر روی کلمه کلیدی “عکس”، تمام پست های وبلاگ شما که با این موضوع بوده اند را مشاهده خواهند کرد.

البته ممکن است کلمه کلیدی فقط موضوع نباشد. به عنوان مثال شما درباره یک شاعر مانند فریدون مشیری مطلبی می نویسید و نام وی را در قسمت کلمات کلیدی قرار می دهد. در این صورت، وقتی مخاطب به لیست کلمات کلیدی شما نگاه می کند، می تواند تمام مباحثی را که شما پیرامون آن ها مطلبی نوشته اید ببیند و در صورت تمایل روی آن ها کلیک کنید.

پاسخی بگذارید

بالا