قالب هلال احمر برای سیستم وبلاگدهی

هلال احمر نام یک انجمن و سازمان غیردولتی انسان‌دوستانه است. در سال ۱۸۷۶، دولت عثمانی، بجای نشان صلیب سرخ، از پرچم خود و علامت هلال استفاده کرد. بعدها بسیاری از کشورهای اسلامی، هلال را به عنوان نشان جمعیت ملی امداد و نجات خود بکار بردند. دولت ایران در سال ۱۹۸۰ میلادی نیز این نشان را به جای نشان شیر و خورشید سرخ پذیرفت

ایکن هلال احمر
ایکن هلال احمر

جمعیت شیر و خورشید سرخ نخستین سازمان خیریه ایران بود که عهده‌دار وظایف مهم و متعددی در مسائل مربوط به امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و امدادی، آموزش کمکهای اولیه، تأسیس بیمارستان و درمانگاه، تهیه دارو و تجهیزات پزشکی، تربیت پرستار، نگهداری از کودکان بی سرپرست، ارائه برنامه‌های ویژه برای جوانان و برخی فعالیت‌های عمرانی در داخل و خارج از کشور بود. این جمعیت در سال ۱۳۰۱ شمسی با کوشش و پیگیری دکتر امیراعلم تنظیم و تأسیس گردید. نام جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران پس از انقلاب ۱۳۵۷ به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر یافت.

نخستین آیکن هلال احمر ایران
نخستین آیکن هلال احمر ایران

قالب زیبای سازمانی ” هلال احمر ” برای سیستم های وبلاگدهی مختلف ، قالب بهینه و کدنویسی استانداردی دارد ، امیدوارم از قالب لذت ببرید در صورت هرگونه مشکل احتمالی در قالب حتما ما را مطلع نمایید .

دانلود قالب

قالب هلال احمر

برای مشاهده قالب در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

 

قالب هلال احمر برای سیستم وبلاگدهی آریا

قالب هلال احمر برای سیستم وبلاگدهی بلاگفا

قالب هلال احمر  برای سیستم وبلاگدهی میهن بلاگ

قالب هلال احمر برای سیستم وبلاگدهی پرشین بلاگ
قالب هلال احمر برای سیستم وبلاگدهی رزبلاگ

قالب هلال احمر برای وبلاگ

پاسخی بگذارید

بالا