فارسی سازی قالب وردپرس

در این پست سفارس فارسی سازی قالب های وردپرس پذیرفته می شود

فارسی سازی قالب وردپرس

 

یکی از خدمات بهترین ابزار، فارسی سازی قالب ها و همچینین راست چین نمودن آنها بصورت کاملا استاندارد می باشد. فارسی سازی قالب برای تمام سیستم های مدیریت محتوا و هر نوع قالبی با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان توسط سایت بهترین ابزار انجام می شود. یکی دیگر از خدمات سایت پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی بصورت رایگان بعد از تحویل قالب فارسی شده می باشد.

سایت های مرجع

فارسی سازی، بومی سازی قالب و راست چین نمودن آنها توسط ما با بالاترین کیفیت صورت خواهد گرفت. در لیست زیر می توانید سایت های خارجی و برتر که به ارائه قالب های جدید می پردازند را مشاهده نمایید و در بین هزاران قالب متنوع هر کدام را که خواستید برای ما لینک آن را ارسال نمایید تا قالب کاملا فارسی و استاندارد آن را دریافت نمایید.

www.web2feel.com

www.themeforest.com

www.elegantthemes.com

www.wpzoom.com

www.press75.com

www.fthemes.com

www.woothemes.com

www.yootheme.com

www.theme-junkie.com

و …

( شما می تونید از سایت های بالا حتی قالب های پولی را انتخاب کنید و تیم بهترین ابزار قادر خواهد بود قالب مورد نظر شما رو به صورت رایگان از سایت های مقابل دریافت ) ( این روش از طریق هک سایت های خارجی انجام می شود )

تعرفه و زمان تحویل

سایت قالب وردپرس در نظر دارد هزینه های خدمات خود را جهت پیشرفت وب فارسی حداقل در نظر بگیرد که همین باعث شده است تا مشتریان ما از هزینه ها همیشه راضی باشند. جهت اطلاع از هزینه فارسی سازی قالب و مدت زمان تحویل پروژه می توانید با ما در تماس باشید.

h.asghari102@yahoo.com

09156446977    asghari

هزینه های مربوط به فارسی سازی قالب از ۲۵ هزار تومان شروع می شود.

پاسخی بگذارید

بالا